Monday, March 2, 2009

Cite Lame..

Aku xtau nape tp dh bpe ari aku asek teringat je kenangan dlu..nk buat mcm mane.Dh takdir..Kt bawah ni pilihan gmbr2 yg aku rase bermakne..


mase ni kitorang tdo kt atas jejantas sbb hotel penuh n train pn dh xde kitorg bru lpas tgk konsert



ni plak atas puncak gunung.rmai yg panjat time tu.aku yg terduduk tu.penat beb



ni gmbr seorang lelaki yg baik.gmbr ni diambil selepas beliau jatuh berguling



gmbr ni xde la bemakne sgt.fokus sbnrnye kt rambut aku yg panjang tu je smbl mengentel kueh keria.hehe


ni la member2 yg ade time tu buat teman borak time boring..



dlm byk2 gmbr,yg ni la aku slalu tgk.gmbr aku n si putih yg dh xde smpai bile2..sedihnye...

3 comments:

qishie said...

mana pergi si putih?

Danni said...

terpakse dijual kt junior.xlme pastu si putih accident truk n terpakse buang.huhu

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA