Monday, February 25, 2013

Isteriku...

Kalo jodoh xkemane.tu org dlu2 yg ckp.tp jodoh dn pertemuan semuanye ketentuan Allah.aku sgt2 bersyukur atas jodoh yg telah Kau temukn padaku.Isteri sy bukanlah wanita yg tercantik didunia,tp dielah yg tercantik dimate aku.hati aku senang dn bahagie tiap kali berjumpe.Isteri aku seorang yg sederhana.tak perlu memakai make up,tp die sgt cantik bagi aku.isteri aku xperlu pakaian yg mahal2,atau beli brg2 yg mahal,ckuplah yg murah bg dirinye.aku sgt2 terharu dgn kesederhanaan isteri aku sbb kadang2 bile aku nk belikan die brg2 yg mhal,die akan tolak dgn alasan die tidak berminat.tp sebenarnye aku tau die xnk menyusahkn aku.Abg sgt2 gembire dn bahagie dgn awak...abg mntk maaf atas salah2 abg yg dahulu..I Love U..abg harap hubungan kte smp ke syurga....

No comments: