Tuesday, February 5, 2013

Sunyi

Wlaupn dh setaun lbh dn dh ade anak sorg,tp aku masih lg tinggal berasingan ngn isteri dn anak aku..mereka di melaka dn aku di nilai..cume weekend je dpt jmp tu pn kdg2 ari ahad je cuti..klo dlu xterase sgt tp sejak ade anak ni rase lain..dh tiap kali nk balik nilai,hati rase berat,badan jd lemah..aku sunyi sorang2 kt sini..aku rindukan isteri dn anak aku di kampung..aku harap dlm setaun je lg tgl berasingan..lps ni nk blk melaka..bkn xsuke keje sini,tp hati xtenteram mengenangkn anak bini..kdg2 aku sedih sbb isteri aku sorg2 yg jage anak aku tanpe aku..abang mtk maaf ye..abg bkn xnk tgl same tp blm ade rezeki abg lg kt sne..time kasih byk2 ye syg sbb tlg jage dn besarkn anak kte dgn penuh kasih sug dn tanpe penat dn jemu..pa mtk maaf ye harith sbb xdpt teman dn main2 ngn harith tiap2 hari..pa janji,dlm setaun ni je lg,pa akan usahakan supaye kte tgl same2 ye nak..i love you both mazlin and harith....

No comments: