Sunday, December 2, 2012

Dia

Mase taun 1999,aku kenal dgn seseorg..tp setakat kenal rupe dn name jela..aku nk kenal lbh lg ngn die,nk borak2 dgn die..tp aku ni segan n malu nk tegur pompuan..tp mmg nasib aku nk kenal dgn die kitorang same2 wakil skolah dlm olahraga..abes je acara olahraga tu mule la aku bgtau kwn die yg aku nk kenal..mule2 kim salam je..biase la budak skolah..tp lame2 asek kem salam je,kitorng ade la bg2 surat n ade jgk ckp2 tepon time die balik rumah sbb die tgl asrama..lps tu kire couple la..hehe..tp lps je abes form 3,aku ngn die pn dh mule hambar dn ade beberape insiden yg buat aku pn dh mls dgn die..lps pmr,result aku pn agak ok,aku pn pindah skolah lain dn lgsg xdgr ape2 lg cite psl die...

Tibe2 taun 2006,aku dpt sms dr no yg aku xkenal dn aku tny ni sape..die jawab die..eh?btol ke ni?ke ade org nk kenekn aku?aku xcaye mule2 dn buat xtau je..time cuti sem,aku try call balik no tu dn mmg btol tu die..

Mule dr situ kami jumpe dn truskn ape yg terputus dn xjadi dulu...skang ni taun 2012 kami dh pn berkawen dn dh dikurniakan cahaya mata yg sgt comel..

Alhamdulillah ya Allah dengan jodoh yg Kau berikan padaku..aku sgt2 bahagia dn hati aku senang dengan isteriku...abg sayangkan Alin sepenuh hati abang...time kaseh sbb slalu paham dn membahagiakn abang...

No comments: